Sunday, October 5, 2008

sudah pulang

*pagi raya*


tempat mahu luah perasaan..
tapi macam mana mahu luahkan??
mahu jerit...mahu meraung...mahu menangis...siapa boleh dengar?


mahu bicara tentang ini,tentang itu...mereka sudah letih dengar...menyampah mungkin..
iyalah..ini masalah aku...


jangan datang lagi...mintak tolong...sgt2! *noktah*


cuti raya seminggu aku bodohkan diri dengan benda ni...moga naik cuti kembali seperti biasa.. seminggu sakit...loya,batuk,selsema...makan tetap selera...semua aku rasa...


berbuka ramadhan terakhir aku makan sakan...berbuka makan nasik dgn kuah lodeh dan lauk berbuka..tunggu makanan turun sikit,,sambung laksa johor plak...tunggu lagi...sambung ketupat..tunggu lagi...kuih raya plak...hehehe...esok pagi batuk menggila..


cuma tahun ni selera xsetinggi mcm biasa...sakit...makan,,tapi xbyk...kalau x,,aku la yg selalu kena marah dgn mama...tgk kuih raya je mata aku berbintang...menghabiskan stok kuih raya...last2,,bila orang datang,,mama kena masak lain nak hidang utk tetamu...kenapa tah aku suka sgt makan kuih raya...hehe...


kena sound badan dah tembam..xpe..nanti diet balik...

3 comment(s):

**coben** said...

mane bende tag aq 2?...x nk wat ea....ko kne wei,sbb mas pon da wat da......mane aci ko tag aq,aq x leh tag ko..hahahhaaaa

budak_ORGANIK said...

samalah...aku pong suka balun kuih raya gak..hehehehhmm

soella said...

ade kueh raye lebeh?? post ah kesini...