Thursday, October 23, 2008

dibius


ku teringat hati

yang bertabur mimpi
kemana kau pergi cinta

perjalanan sunyi
engkau tempuh sendiri
kuatkan lah hati cinta


xde kena mengena pun syair kat atas ni...syair eh?
sukahati aku la kan...rasa macam happy je aku copy paste lirik tu..


esok kan,,aku nak format lappy aku yg si hitam legam ni..rasa gumbira sbb lepas ni mintak2 dia xbuat hal lagi kan sayang?
nasib baik ada abang tempe yg sudi tolong...terima kasih abang tempe..haha..


laptop aku masa baru2 beli dulu..skema je..suci..wallpaper pun guna gambar pemandangan bukit kaler hijau tu..and benda paling canggih yg ada pun skype je masa tu...


cakap pasal skype...
aku nak mintak maaf sgt2..
semalam,,seriously aku sgt sibuk...siapkan projek bridge tu buat aku xtido...start buat pukul 11pm sampai 10am esoknya...hebat kan?
maaf kepada yg berkenaan.
lupa nak offline dan tutup laptop. kesian kamu-kamu.


aku betul serabut..balik bilik pukul 10.30am...mandi..tido..pukul 2pm tros pegi lab hantar and test bridge tu skali..pokpek-pokpek,,4.30pm baru abes..5.30pm pegi test building supervision pulak...7.00pm baru aku lunch...


itu pun berapa kali rasa nak pitam masa berjalan.


haa,,saie dah request nak tgk gambar bridge aku yg meletop tu...ngee3..nnt aku upload eh saie.. aku nk format laptop aku dulu..btw,,bridge korang pn hebat jugak...tahniah2!~~ (tapi bridge group aku lg hebat la)


seminggu ni cukup utk buat aku serabut dan sedikit anti-sosial kot..haha..


***siapa ada timun? nak letak atas mata sembap ni...

0 comment(s):