Friday, October 17, 2008

bob officially menjadi teman tidurku

title yg sangat keterlaluan ke?hee~~


aku bosan ni..


siapa bob? jeng..jeng..jeng..


tedy kaler kuning air a.k.a birthday present dari rumate2 aku sempena hari keputerian aku yg ke-20 bulan lepas...hehe..


ohh,,aku belum tunjuk lagi kan??


yg kaler pink:angie (mint punya)
yg kaler kuning air:bob (aku punya la tu)


aku pon x berapa setuju dgn keputusan aku menamakan dia bob..tapi aku xtaw nak letak nama apa...sebelum ni ada jugak list nama yg aku dah bt untuk dia...

1. marie
2. aminah
3. tedy
4. bebear

terlalu ketinggalan zaman pulak..nak panggil pun xsedap..kalau mcm mint punya,,dia bagi nama angie...nama sedap..mcm nama minah salleh..


tapi aku selalu je dengki..aku sebut "anjieng" hahaha!
sebab aku jeles...sebab aku xmampu nak bagi nama best utk bear aku ni..x macam mint..
sory mint..xde niat nak kecik kan ati ko..


kenapa lah korang xsediakan nama dia awal-awal before bagi kat aku..haish!


bila aku pikir sedalam-dalamnya,,aku rasa aku nak buang list lama tu...buat list nama baru...lagipun aku ni perempuan..so,,lebih efektif kalau aku bagi nama lelaki...best sket nak panggil hehe..


lagipun,,dalam bilik aku ni semua nama perempuan...
cthnya...wanie,,nabila,,yasmin,,angie..arghhh!! bosan!


nihaa,,list baru..

1. abu (terpengaruh dgn cerita KAMI)
2. carl ( terpengaruh dgn novel cinta yg heronya melayu + sepanyol )
3. fahri ( terpengaruh dgn cerita ayat-ayat cinta )
4. johny ( terpengaruh dgn cerita Witch Yoo Hee yg slh sorng hero dia muka mcm mat salleh)


wahh! nama semua cool kan? tapi korang x rasa ke macam over...
macam nak bg nama anak pulak...so,,aku rasa panggil yg simple2 sudah..tetiba nama bob datang...mcm dalam cerita ezora..bob tu kan chubby and cam cumel2 gitu..haha..


ahah! konfem2! bob lah nama die...so,,aku pun cepat2 daftar nama dia sebelum orang lain chop...
selesai proses surat beranak semua,,aku tulis blog ni..(tipu ni..tipuu..cerita tipu)


kalau dulu aku tidur dgn bear Mr.Bean yg aku pnggil bibean (adek aku bg nama dia)
sekarang aku dah tido dgn bob.. dia lagi besar..lagi best kalau peluk..tiap2 malam aku peluk dia...
bibean kdng2 tersepit kat tepi katil..kdng2 terjatuh bwh katil..
tapi dia tetap bibean aku...


***jgn pelik kalau perempuan buat perkara2 x berpaedah mcm ni...
cthnya...bg nama bear lah,,bg nama pokok kaktus peliharaan lah,,bg nama semut peliharaan lah... sebab aku pon xpaham kenapa perempuan macam ni...


***yg sebenarnye aku bosan!

1 comment(s):

Unknown said...

hahaha..
klaka la..

kadang2 bf sendri pn,
letak nme..

HEHEHEH!