Tuesday, October 21, 2008

datang selepuk

apakah??

jawab soalan test macam orang x study..lbh baik xpayah sengkang mata study..tido lagi best..

orang lain jawab mcm steady flow je..kenapa aku je yg macam unsteady flow??

esok test soil..lusa test BS..
assignment soil,,projek bridge,,ujian kecergasan hoki...aahhhh!!! macam cipan betul minggu ni!

otak terbeban dgn load yg infiniti...apakah kesannya?

lantak!

aku nak hilangkan stress ni...betapa seminggu ni aku sangat all out..starting from last thursday..right after test for tos,,we start our 1st phase of our bridge project...bengkakkan mata sampai pagi dan berterusan 3 malam berturut...

wtf!

ingat kami robot? ingat otak kami komputer? aku rasa otak aku perlu di-difrag byk kali untuk ini...kalau aku komputer,,mesti aku adalah komputer yg tua dan xmampu untuk simpan byk data...dan perlu di-format-format-format...cukup masa buang!

maaf untuk kawan2 yg aku kurang layankan message kalian atau hai kalian di skype atau ym,,maaf juga untuk status invicible aku...
harap kamu faham ya...
lepas ni kita borak panjang ehh..hehe..

tolong...mahu tido! lullaby me please...anyone??..ngee3x..

0 comment(s):