Thursday, October 30, 2008

pemalas punya budak

haih,,jenoh dah aku tatap buku...tgh tatap2 tiba-tiba termenung,tiba-tiba teringat incik muzamir yg ada kereta sport kaler merah tuu..haha! disebabkan beliau ada kereta yg cool, so budak-budak perempuan kata dia hensem...( x eh? aku sorang jeke ckp mcm tu? budak lelaki pulak cakap apa?)


saje jer..ingat aku apa? dok ingat cikgu bujang tu xpasal2..(tp apa slhnya kan) aku bosan ni baca subjek dia yg berkaitan tanah-tanih ni..sekurang-kurangnya aku senyum la jugak selepas 10jam study bersungguh-sungguh bila ingat kereta dia...well,,aku memang gigih dan tekun sikit kalau study.


nak buat apa ek esok? bila nak habis final ni?


btw, mama maw pergi holiday xlama lagi. and maybe masa aku balik lepas final mama dah bertolak. dia pergi dgn adik beradik dia aje..die tinggalkan kami berempat dgn ayah..kesian ayah..jadik BAPA tunggal seminggu..tp tu kata aku..ayah pulak kata dia BUJANG seminggu..no komen!


***angin bertiup sepoi-sepoi peribahasa malam ni..

0 comment(s):