Tuesday, September 16, 2008

tribute to ayah

aku jadi sedih,,bila ayah xsampai hati nak lepaskan aku balik awl...sebab tiket balik dari jb ke kuantan tinggal hari sabtu...
yg maknanya aku akan pulang ke kuantan sehari lebih awl dari ape yg kami 1 family rancangkan..
mama dah plan,,raye thun ney kami 1 family akan spend mase together lebih lame..
memandangkan selalunya ayah xdapat nak cuti lame...tahun ni mama beriye minta ayah amek cuti lame sikit..memandangkan aku and dida (my 2nd sis) da xduduk rumah...mama kate xlame lagi mungkin kamu semua dah xberaya dgn mama dan ayah lagi...
aku jadik sedih..diam..
betul jugak ape mama kate...


aku xkesah pun kena balik awl sebab da xde tiket walaupun ade rase sikit ralat...
nak bt camane kan?? besela,,cuti raye memang tiket abes awal...( kata2 nak sedapkan ati )
tp aku jadik sedih bila ayah asyik risaukan aku sebab kena balik awl walaupun aku taw sebenarnye die yg sedih...he..he..he..


aku memang kalah btol kalau kena dgn lelaki yg sorang ni..maw meleleh air mata time tu jugak...tp control je..sbb ayah xsuke aku menangis..mase kecik dulu,,kalo aku menangis,,ayah akan marah sampai aku bhnti menangis...(bknnye kena pujuk)..maybe sebab backgrnd adek-badek prmpuan family beliau yg sgt mudah menangis kot,,jadik sbb tu beliau xmaw anak prmpuan beliau jadik cenggeng sbb benda2 yg remeh temeh!
tp aku cuma perempuan biasa...walaupun xmudah jatuh airmata...tp normal la utk kite menangis...


lelaki yg paling mudah jatuhkan air mata aku...ayah...
nak bt mcm mane,,aku memang daddy's girl..haha..


penyayang,caring,understanding,sporting and paling penting beliau sgt phm dgn jiwa anak2 beliau yg tgh remaja ney antara sebab aku rase bertuah di-binti-kan dgn name beliau...
terima kasih ayah...

0 comment(s):