Thursday, September 25, 2008

girls day out

hari selasa aku ikot neb buka puasa kat luar..so, dah alang-alang berbuka puasa kat luar tu, kita orng pon buat la perkara-perkara yg patut dibuat..cthnya, sementara menunggu waktu berbuka, sesi fotografi di tepi pantai teluk chempedak berjalan lancar.


sgt lah sesuai dengan jiwa aku yg tgh kacau dek kerja melambak dan bercampur aduk tuh..aku melepas gian ngabeskan memory phone si neb sebab hp aku kan da rosak..isk..isk..


yihaa..nilah hasil kerja tgn aku dan kanak-kanak yg lain..check dis out!



kelik!



dah lepas berbuka..muka bahagia+tenang



tanpa tikor si hajau,,siapalah kami..(tribute to hajau yg sudi bwk tikor)



gembira tak tentu pasal



mengimbau kenangan mandi bogel masa kecik2 dlu..erk.


berbuka puasa dgn McD..gila banyak aku makan!


penghormatan buat tuan punya kamera


selesai jamuan berbuka puasa peringkat member-member tu,, kami berdondon ke giant..
pokpek pokpek..11mlm baru we all selamat sampai U..


balik-balik je,,otak aku terbeban kembali..iyaaahh!!
men-setel-kan REPORT lagi! asyik-asyik report..report..report...!!!


dah xsabar ni nak balik raya....bila mahu jumaat??!!

0 comment(s):