Thursday, September 4, 2008

buddies

2,3 ari lepas,, shayg editkan layout blog aku ney...
sgt cumel & menarik...rainbow2 gituh!
tp 2,3 hari kemudian,bile aku bkk....hilang sume...
uwaa!!!!
n aku tepaksa tuka pd layout bese jela...
jutaan trimas & penghargaan bt saudari shayg yg sudi edit blog daku...
siyesly,,,ia awesome!!
nnt i edit balik,,n berusaha nk bt balek layout rainbow2 tu eaa...hahaha...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ptg td,,sementara tggu waktu berbuka, aku msg kat member lame aku..a boy..wish selamat berbuka..dalame xcontact mamat neyh...bkn ktorng lost contact,,tp aku yg selalu xde kedit n mls nak reply msg...jhtnye aku! so,,dlm erti kata laen,,aku la yg menjadi faktor utama ktorng lost contact..x gitu..dalame da aku nak msg mamat neyh,,tp bz..sbb klo da borak dgn die mmg lame ah...bile di pk kan balek,,rase bedosa plak dalame x cntact die...yela,,b4 ney ktorng member kamceng tuh..sllu banje aku tgk wyg..haha...pantang ade duet lebih,,mst ingt member..n walopon die da ade gf,,tp member tetap member..tu bnda yg mmg aku tabik spring kat mamat ney dr dulu...sbb for certain orng,,bila da ade gf,,konfem da lupe member..err,,tp xsume..ade gakla yg aku jmpe camtuh..


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


aku dok mcm manusia yg xde keje...
sdngkan esaimen melimpah ruah mnuggu mase tok disiapkan..
dgn style selamba & rilek unta aku xstart pn lg...
nanti,,2,3 hari b4 submit,,aku lah manusia yg mcm unta xcukop air dlm bonggol..
beasala tuu..


1 comment(s):

-MiNt- said...

eh yang...bru realized..adacolour biru...so boleh baca dengan jelas!hehehhe...my bad..ignore comment yg b4 nie kay.