Thursday, September 4, 2008

bebelan kosong

baru pas sahor..n macam biasa la,,bile aku sahor,maknenye aku akan amek risiko utk saket prot.. sebagai seorng insan yg sememangnya berani mcm aku ney,,aku akan amek risiko tuh..haha.. aku pon tataw ape problem aku ney...dr kecik smpai skang, aku memang xblh mkn pagi, apetah lg bersahor yg sememangnye memerlukan kite mkn dikala pagi buta..

da bape hari xdpt nk blogging,,ney sume angkara server ump yg agak bodo..tensen btol aku..dala 3 hari berturut mase cuti medeka arituh dorng tutup server,,cube la bayangkan betapa bosannye idop makhluk2 kat ump ney bile xde tenet..tah pape jeh...

31 ogos 2003
mlm medeka...thn ney,,semangat nak celeb tu ade..n aku dgn rumate n jiran2ku pon berdondon-dondon ke astaka..acara tok pengisian mlm tuh boleh dikategorikan...busan.. tp bile smpai part countdown, boys da mule naek syeikh...syok bagai nak gile..aku tgk da mcm kat konsert rock dah.. yg mcm tekena sawan medeka pn ade..masing-masing...pas abes countdown,, sume balek..tp cik guard dah kunci pagar ostel...haishhh...ape kes la dorng ney..mmg la peraturan akan kunci pgr ostel slps kol 12 mlm,,tp,,kan ramai yg g celeb medeka, plus,,mende tuh anjuran ump..bkn nye ktorng ney sume g celeb kat kuantan ke..
balik bilik tido...

pagi hari medeka,,ktorng kuar g shopping...sbbnye sok da nk start puasa..n mcm beasala...duet melayang2...n aku beli mata baru!! hahahaha...berani x berani,,aku beli contact lens..last2 melekat gak mende tuh kat bijik mata aku...
seharian bejalan..kaki gaban lenguh...
hari yg sgt meletihkan...


1 comment(s):

-MiNt- said...

su...background kmu sgt colourful!!!
susah mau baca lah..