Friday, September 19, 2008

summ upp

pagi jumaat aku terasa ringan..bangun dengan perasaan kosong tanpa bebanan assignment soil mechanics & geology lagi...tugasan yg diberi hampir sebulan aku expresskan dlm tempoh yg xperlulah aku nyatakan...kalian mungkin paham...


aku yg bodoh sgt ke kerna xpaham soalan? atau aku yg xpaham bahasa inggeris?? pertanyaan yg shaa timbulkan dikala kami termenung memikirkan naseb assignment ini...


layak ke utk aku duduk dalam jurusan se-kencang ini?
seorang bakal jurutera xmampu menyiapkan soalan yg bergaya mcm tu...waaaahh!!~~ sadis2! haha!
apela naseb bangunan2 gah yg bakal muncul xsampai 10thn dari sekarang?? errkk...noktah!


cuma ade 3 soalan...yeaahh..killer question bg manusia macam aku ni lah...


tgh malam,,berbundle2 jawapan dari teman seperjuangan yg same2 berjuang mencari jawapan..
aku dapat,,aku send,,
mereka send,,aku accept...
bukan ape,,same2 mencari ilham...he.he.he.
skype--aku syg kamu!


jam 3 pagi,,kertas kajang 10 helai ditambah sehelai kertas graf,,siap aku compile..stapler elok-elok,,tape molek-molek..letak atas buku fluids mechanics yg tebal tahap dewa yg patut aku pulangkan ke cik library...
naik katil,,tido...


4.30am..."sue,,bgun sahur..."
aku mampu bukak mata je..mint & wanie dah duduk bersila gaul lauk...aku perati je dr atas katil..
neb masih tak keruan nak makan ape....tp nmpaknye die kacau milo...hehe..tp masih xputus kejutkan aku yg liat..bukan aku xsedar,,cuma xde mood maw makan...jdk aku perati je orng makan...


burger aku melayang mcm tu aje...konon maw bersahur burger padahal kenyang berbuka masih aku rase sebelom tido tadi...maklomla,,bershopping juadah kat pasar malam..agak mewah...


kelas pagi,,fluid mechanics...
dem! manusia yg pinjam notes aku semalam xdtg...hampeh btol...da pnjam tu sendiri maw ingtla..

xdikasi pnjam kang aku dpt tittle minah kedekot free...bila dikasi xreti2 nak pulang...kalau aku asek menempel muka minta bila notes aku maw dipulangkan nnt dikatanya aku "lecehla ko nii...nnt aku pulangkn lah." ( sambil bt muke irritating mcm aku plak yg nyusahkan idop die..uhh.. )

hellooo~~ ni bukan ckp kosong..sbb aku pernah terkena howkeyh! so,,jgn ade sape2 xpuas ati dgn statement aku tuh...


sape makan cili api die rase la apinya..

0 comment(s):