Saturday, September 13, 2008

keajaiban lagi kepelikkan

meh2..aku nak share benda2 yg agak menarik lah utk tatapan semua..
aku dpt mende2 ney pon dr classmate aku yg dah veteren..hehe..bile aku tny,,mane ko dpt mende2 neh sume??

die jwb....aku kan dalame kat ump neyh,,besela...
emm,,die adela student degree lepasan diploma dr ump..pangkat brader2 ah neyh..
soo,,mmg dalame la die idop kat sini..maybe sbb tula mcm2 die da explore..
cume aku je mls nk explore mende2 neyh sume...
blhla ushar2 klo da bosan thp dewa dewi cam aku neha...
dia bg mende neyh lps aku bt shoutout BOSAN AKU kat skype aku..
maybe sian tgk aku mati kering sbb bosan kot...
pape pon,,check dis out!



neha aku terjumpe antara gamba2 yg aku rasekan menarik..







lps je aku tgk gamba2 neyh,,aku rase cam nk mkn je sume tuh..tp korng jgn gelojoh sgt... ekceli,,mknn2 tuh sume adelah KEY CHAIN! key chain yg berbentuk makanan howkeyh! aku rase cam nk gigit2 je key chain tuh kalo aku dpt...korang plak camane?

0 comment(s):