Thursday, March 5, 2009

the guy was gorgeous

semalam petang, aku bantai tengok cerita korea. movie. xtaw lah cerita ni baru ke dah lama. tapi yang pasti aku dah lama dah amek cerita ni dari adik aku, tapi baru tengok. dia lah beriya suruh aku tengok. best lah, comel lah, sweet lah. haih, budak2, biasalah. aku layankan aje.

THE GUY WAS GORGEOUS

erm, ok. memang sweet pun. boyfriend samseng nak mati. tapi awek tetap dihati. peewiit~
lagipun, hero dia memang gorgeous pun. siapa tah aku xkenal. heroin dia xberapa sangat. muka korea kopek. huahua. bestnya ngutuk.

kepada kawan2 aku yang dah bosan tahap xtaw nak buat apa, jangan segan2 nak mintak cerita ni. datang aje bilik. tapi malam ni kena siapkan esaimen hydro dulu ye adik2. kang malam sikit kasi aku copy. haha.

dah,dah. petang kang aku ni sebenarnya ada test law and oral mandarin. dialog xhabis hafal lagi boleh rilek aje blogging.

wo chiow lulu(dulu).

0 comment(s):