Monday, March 9, 2009

blogshop

blogshop yang semakin hangat sekarang, telah memberi inspirasi kepada rumate aku iaitu saudari mint yang memang otak bisnes untuk jual tudung tru blog. join venture dengan siti. maka, hiduplah blogshop itu.

sebelum ni dia jual tudung dekat bilik aje. xnak berlambak pulak. tapi aku xkesah ok. xde pun bising bilik bersepah ke, semak ke. itu tandanya aku ni memang rumate yang mithali. siap tolong pulak dia bisnes. ko kena bersyukur mint, dapat sebilik dengan aku. kalau orang lain mesti dah komplen dah. lepas tu insap xnak sebilik dengan ko lagi tahun depan. haha!

aku tumpang sedut ilmu2 bisnes mint tu sebenarnya tanpa pengetahuan dia. aku sekarang observe aje apa dia buat, cukup masa nanti aku pulak bisnes. muahaha. (tah bila tah)

so, sebagai sokongan awal, entry ini untuk expose blog kau lah. ops, siti sekali. hehe..

semoga berjaya. untung jgn lupa share.

so semua, bolehlah ushar2 kalau nak beli tudung,selendang. lelaki pun boleh ushar jugak. beli untuk mak, kakak, adik perempuan,.....awek..

http://kedaitudungmintsiti.blogspot.com

5 comment(s):

(¯`·.¤º°•O(añ‡Þm‡ñt)O•º¤.·´¯) said...

maceh la rumate ku yg mithali...adeyh...ni ader cm bunyi kesal sebilik ngan ak ni...
alaaa...ak x pnah lupe nk blanje ko...tp skang sengkek skit...ko phm2 la kn pe mlsh yg melanda ak ujung bln lps....

Anonymous said...

su...wahh berniaga rpe2nye rumet ko tu..
aku cm ade yg berkenan la kan..
nk bli ni kne gne email jew kew??
kalo aku nk dtg bilik ko terus..blh x??hehehe..
bape num blik???

mas...:)

soella said...

mint:
weh,,,jgn kecik ati...aku grau je mint..haha...

mas:
laa,,,klo bdak ump xyah guna2 emel neh..dtg je kat bilik aku...
tp kat bilik aku ada stok slendang aje...tudung kat bilik siti...
bilik aku C5 311..sila la dtg ye..hehe

(¯`·.¤º°•O(añ‡Þm‡ñt)O•º¤.·´¯) said...

ati ak smmg nye kck je sue...
xpe..x amik ati pn..

~rYaNa~ said...

heheh...
klu ade untung la su kan..