Wednesday, January 14, 2009

sayang semua

okeh! skang klo korang bukak blog aku, korang boleh nyanyi sama-sama dengan aku. ni bukan lagu tangkap syahdu ye. buat liza and sha, korang tolonglah jgn bgtaw sape2 yang aku layan lagu *tuuut* masa dalam kete. hehe. kantoi aku! malu3~ XP

aku masih sayang kamu

kau rinduku jiwaku indah memanggil dirimu
mataku terbangun untuk menanti
menantimu…
jangan pernah kau ragukan cinta yang sesungguhnya
itu bisa menghancurkan semua bukan begitu

* aku sungguh masih sayang padamu
jangan sampai kau meninggalkan aku
begitu sangat berharga dirimu bagiku
dan ku pastikan setia dihatimu
dan ku korbankan semuanya untukmu
sungguh kuberharap begitu padaku

coba engkau rasakan cinta yang begitukan mengesankan
yakin pasti dapatkan kemesraan yang penuh bintang

bukan senang kita nak buang rasa sayang pada seseorang bila kita dah pernah sayang seseorang. tu kalau aku la. yela, aku kan berjiwa penyayang..lalalala~

patutnya tajuk lagu ni "aku memang sayang kamu". baru seswaai. untuk kawan2 sume, i dedicate this song specially for you~~ muaah3x~


3 comment(s):

LeeZaH said...

lagu tuut tuttt...
ngantok aku dengo lagu ko su semalam..
mmg gadis melayu sunggoh..
hakhakhak..

sHa said...

lagu puan aishah!
haha!

soella said...

adeeyyh~~
aku laga jgk kepala budak 2 orang ni kang...
da dikasi warning pn degil ye!haha