Friday, January 30, 2009

cuti yang biasa-biasa aje

cuti mak aku xkasik bukak tenet pulak kat rumah. pasal adik aku ada nak SPM and PMR. peh, dengan aku2 sekali terkena kesannya.

pagi ni aku bangun awal sikit. ada orang kacau. xkasik aku tidur balik.
"bangun!" hello~~ saya tengah cuti ok?~ "oii~ awak tu anak dara! bangun!" lecehlah ko ni. "aku peduli apa."

well, cuti ni aku bukan sibuk sangat pun. ahad sampai selasa aku dekat kampung. selasa petang baru balik jb.

and semalam jela aku meronggeng. dari pagi sampai ke senja. nak balik malam kang kena sound dengan bapak aku. dah lah guna kereta dia.

peh, shopping xhengat. shopping pulak dengan farah. menjadik2 ah.

farah beli selipor jamban je dah RM 50. benda lain yang dia beli tu, lu fikirlah sendiri berapa harga dia.

tu jela aktiviti aku selain melayan feeling baca novel twilight. gila. cerita tu betul2 in aku. weh, baca novel dengan tgk muvie xsama taw x.


***ada x clon Edward Cullen? nak satu, letak dalam hati. pontianak pun pontianaklah. aku dah xkisah dah.

3 comment(s):

Syed said...

agk kretif penulisan awk ni..

lwk macenye..

nnti sy dtg tuk bace lg k..dh bookmark dah..

tq

a.n.y.s.s said...

soella..

i'm twilight's novel big fan too.
besh gilaaaa.
hee~

soella said...

ian: hehe..thx

anyss: haah2..best gile..rasa mcm jdk bella swan plak..ekeke..