Friday, January 23, 2009

baliklah. aku pun nak balik dah.

mid term break sudah bermula! esok pagi aku balik ke jb. xsudi dah aku nak beli tiket balik malam lepas peristiwa di usha kat terminal. gigil kepala lutut. wahaha. siapa suruh berani2 duduk sorang.

floor blok aku dah sunyi dah. perangai macam budak sekolah asrama semuanya. kalau cuti je xboleh duduk kat U lama2. panas.

coben pun belum pape dah msg cakap nak balik. dia tu memang spesies kalau nak balik je sms aku. penyakit. time lain haram nak msg. nak tunjuk lah tu dia balik awal sangat. ingat aku heran ke?

si pok jat lagi la. siap skype aku dari rumah. adoi xboleh blah. on9 dekat rumah. kaya siot. kat rumah ada line tenet. siap bgtaw aku lagi rancangan cuti dia. siap tanya ada nak kirim pape x? berlagak tu yang aku xtahan.

teh ubaidah budak bilik sebelah aku ni pagi tadi lagi dah balik. budak jb jugak. dah beberapa hari sebelum ni dia asyik tanya aku aje balik hari apa. macam nak angin jugak la aku dengan dia. tak ingat2 ke yang aku jawab aku balik hari sabtu. nanti mesti dia jawab balik "oo..aku balik jumaat weh. nape ko balik lambat sangat?"

*** dia orang ni saja je bikin aku sayu.

5 comment(s):

Saidah Malihah said...

kjadian ape mase blk mlm tu?xtaw pun..huhu

soella said...

nak cakap pun segan weh..

**coben** said...

aq taw kejadian ap yg mnimpe ko weh..
hua2....
yeke aq msg ko tyme aq nk balik je?..
hmmm,baru pasan upenye aq..
hak3...

soella said...

weh,,diam2 sudah...rasie..haha..

yela,,mane nk pasan kan, org dah bz skang ni..mcmla aku xpaham..
coben sedang lalui saat2 bahagia.. wewiit~

**coben** said...

yela,aq x g taw..
cesss,aq trkne balik plak...
mane ad aq bz...
aq free je la weh..
hahaha..(cover2)