Saturday, January 3, 2009

salah aku atau salah penjual selipor?

rancak pulak tetibe jari-jari runcing aku nak meng-keletak-keletuk. yela, nama pun xde kije. aku carikla kije.

maghrib tadi. rumate aku si mint tetibe masuk bilik bawak perkhabaran penting dalam sejarah hidup aku.

"eh, selipor jamban ko saiz dua2 belah xsame eah?"

"mana ada." protes ni protes. suka suka aje dia cakap selipor baru aku gitu.

"yela.xsame.aku perasan bulat2 dia dah pudar,aku tgk dekat2, pastu nampak nombor 7 dgn 8"

"ish.yeke." kontrol lawa je time ni sebab mereka sedang ketawakan aku.

bergegas aku melompat dari katil tingkat 2.nak tgk betul ke x.masa beli dulu aku memang konfem amek saiz 7. mmg konfem sgt sebab dia ade lekat stiker saiz kat tepi selipor tu. xcaya tanya mak aku. heish! xboleh jadik ni.


cilaker. macam mana aku boleh xperasan.


patutla selama ni kalau nak g jamban aku rasa kaki berat sebelah!


"sebelum nombor tu pudar, ko g la amek gambo." mint offer henpon dia. he.he.


***kesimpulannya, kalau nak beli selipor, cek betul2.jangan caya kat stiker. nasib baik selipor jamban je. kalau ni selipor kuliah aku? x ke drop my water face.

6 comment(s):

en. borhan ali said...

salah org yg pilih aku masuk ump hahahaa

soella said...

pedih sheot..haha!

Syam Ahmed said...

LOL...

(¯`·.¤º°•O(añ‡Þm‡ñt)O•º¤.·´¯) said...

ak rse org yg packing slipa 2 lupe +power spec kot...

soella said...

customer serbis mmg tahap rendah.. hehe

aku hajar said...

selipas jenis corak2 nie bersifat universal. boleh dibawa kemana2 tanpa segan silu @ disaman oleh pok guard.