Tuesday, August 31, 2010

berbuka puasa


ada orang mengidam nak berbuka dekat Black Canyon. hamek kau.


selamat berbuka untuk hari ini.
.
.
.
.
.
HAPPY BIRTHDAY MALAYSIA!


i memang tak pandai nak buat tajuk entry yang kebabom. siapa boleh ajar, sila lah bagi tutorial. sebab bila tengok tajuk entry sendiri rasa ek eleh tak bestnya. boringnya. tak remaja. tak cool. tak nak baca.

13 comment(s):

Siti Farhana said...

aku pun tak reti nak buat tajuk kebabom. main taram je.

eyh. agak lama aku tak jumpa korang kan.
hahaha.

**coben** said...

ok x balck canyon?.
aq x nah jejak ag.

soella said...

siti : tu ar pasal..tesempak kat kelas pn xde dah..dulu ada jugak kan.. ko balek bila?

coben : ok.ok.. sedap. memang kenyang.. lepas ni nak carik black crayon pulak.

Siti Farhana said...

aku balik jumaat ni.
ko balik bila lak?

soella said...

khamis malam..
lambatnye ko balik? ade kelas lagi ke?

Siti Farhana said...

ada kot.
khamis petang tu pun ada test lagi.
haru betui.
tekanan aku nk studi.
dok terbayang nak balik jer.

soella said...

yeke.. xpe siti,,sikit je lagi nak balik.. lepasni boleh makan kuih raya byk2..haha

Siti Farhana said...

haha.
itu lah. ko x tido ke sue.
pukul 3 pagi pun dok komen kat blog nih.
hehe.

Yasmint said...

hehehe...cm jauh benor je perbualan cik sue n cik ct ni...

sue, best x black canyon 2?
pe menu yg kebabom kat sane?

soella said...

siti : aku siapkan keje lagi semalam.. keje melambak..ni pon x siap lagi haa...sibuk kuar bt psm lagi..adooii..

mint : aku makan Stir-Fried Rice Noodles.. sedap ar.. berbaloi. =)zila yg nak makan sgt,,dia order byk gila..aku makan mee die aje dah kenyang..

**coben** said...

ape yg best stir-fried rice noodle tu ek?..
mee ke nasik tu?..ke satay?..
haha

Siti Farhana said...

haha. biasa mint.
jauh jugak la klu nk jmpa kna pakai tudung bagai kan.
haha.

oohh...yeke.. demam psm dah melanda. caiyok2 sue. sape nganto ko balik sue?

soella said...

coben : ayam gorang cobenn... haha.. mee.. klo x silap aku tula nama dia.. hahaha..

siti : hah, tau xpe.. nk pakai tudung lagi.. pastu nnt byk mamat2 cafe lepak kat depan tu..haih..

boipren sha antokan..