Friday, August 6, 2010

Friday is holiday

esok aku balik rumah. dah tak kira ar banyak kerja tak banyak kerja. nak balik jugak. nak balik jugak.

sekarang ni pantang free, tengok cerita. cerita nak korea aje. so sekarang kalau setakat ayat simple2 aku dah boleh speaking dah. Wanie cakap boleh letak dalam resume. poyo jugaklah bunyinya.

minggu depan dah puasa okay. oh btw, tahun ni aku ganti puasa agak awal beb. sampai Wanie and Neb 2,3 kali jugaklah tanya "hah, kau dah habis ganti?" "siyes kau dah habis?" mungkin rasa tercabar? ni kalau Mint ada pun Mint susah nak percaya. mesti dia ingat aku tipu. well, Suhaila dah berubah.

okay good night. <3

3 comment(s):

aisya suhaimi said...

berubah la sgt kauuuuuu tu. bhahahaha

Yasmint said...

aku caye la yang...
kn ble ak nk gnti pose, ak ajak ko, ko join...
hehehe~

**coben** said...

nice~~