Sunday, August 8, 2010

shine like the sun

woo bila duduk rumah lupa dah semua internet2 ni. hari Jumaat haritu Siti and Sha hantar aku pergi Kuantan. naik bas dari Terminal. thank you bebeh.

semalam keluar dengan adik. konon2 nak carik baju raya. bazar tak banyak lagi, tapi dah start ada. padan muka aku sebab family semua dah ada baju raya, siap dah ada baju raya extra untuk raya ke-2,ke-3. aku baru terhegeh2 nak carik baju. semalam tengok kebanyakannya Singaporean yang serbu kedai2 baju beriya. macam esok nak raya. lepastu orang kedai kekwat tak nak layan aku. takde mood terus nak cari baju. =_='

esok balik Pahang. sebab hari Isnin kelas Foundation tak ada. tapi dengar cerita lecturer nak buat kelas ganti Concrete. Zila kata.. "belum tentu, kau balik aje hari Isnin weh" .. I like that! haha.

doakan esok aku selamat sampai.

0 comment(s):