Sunday, August 22, 2010

siapa tak ngantuk dalam ceramah CIDB tu memang tipu

semalam ceramah CIDB. punyalah letih sebab puasa kan. alasan budak darjah 3. tapi memang letih. tak tau lah apa yang letih sangat. tapi letih ar.

tah bila budak2 ni main kamera2 aku pun tak perasan. tido lagi penting. benda2 sekeliling pun dah tak ambil pusing. tapi bila perasan yang diorang tengah main kamera2 serta merta cerah biji mata. laju je join tidak ragu lagi. terus bagi pose terbaik.

orang belakang tu tido macam tak tido malam.

ewah ewah budak2 ni. bukan nak kejut aku.

fine. Syazana memang kiut. saje je dia nak buat aku rasa tak setaraf dengan dia. ;P

say 'nak minoooom'!!

say 'kentannngg'!!

you made my day, girlfriends =)

2 comment(s):

DiNa-DiaNa said...

oit...
ada ek say kentang pipi kembung..
comey..hehehehe...

DiNa-DiaNa said...

oit...
ada ek say kentang pipi kembung..
comey..hehehehe...