Monday, May 25, 2009

Solla Sollew by Juno Hana

if i watch out for rocks
with my eyes straight ahead
I'll keep out of troubles
"forever" i said
now... i never had ever had

and i have learned there are troubles of more than one kind
some come from ahead and from behind
solla sollew.....

should i go or I'll stay
keep mumbling in my head
I'll keep out of troubles
"forever" i said
now..i never had ever had

so this is a song ok bukan puisi jiwang dari cik soella. (xmemasalnya aku nak jiwang. so not soella.haha)

so far, band dia baru ada 4 lagu. semua aku dah dengar. not bad! tapi yang satu ni memang aku heart gila siot.
pasal bunyik dia xke macam nama aku. suhaila sulong, solla sollew.(sila pronounce dalam sleng omputih berserta feelnya)

p/s : kaki gig dekat area jb mungkin boleh(pernah) tgk mereka live. they are Juno Hana. btw, ini band member aku. bukan laki aku,adik laki aku apetah lagi boipren aku. ;PP

0 comment(s):