Tuesday, May 19, 2009

hotel baru.

today is the day. chek out and check in. and the xsuka part bila kena angkat semua harta pusaka,karun ke bilik baru. kasut aje dah sekotak. omg!

tapi, bilik aku sorang pun xcheck out lagi. haha. nasiblah siapa manusia yang dapat bilik aku xboleh nak check in pasal kitaorang belum check out dan xpulang kunci lagi. ngeh3. lagipun bilik aku bersepah gila! sangat xmengalukan siapa2 sekarang.

paling aku rasa simpati pada meen. beliau dapat bilik study yang telah(sedang) dimake over untuk jadi bilik penginapan. hehe. duduk berdua dengan junior pulak tu. good luck ya meen! hehe.

oh, bosan lagi sekarang. mint pergi lawatan apa tah dekat Sunway. nabila xbalik lagi. tapi katanya balik hari ni. wanie baru balik dari masum tadi. bila empat2 ada xdelah bosan mana. banyak woo gossip terkumpul! dan tenaga sangat diperlukan untuk angkut barang.

3 comment(s):

Anonymous said...

haa???vodo gle ump..!!pehal bg blk stdy????

soella said...

laa..ko xtaw ke?
bilik stdy,bilik server sume dah jdk bilik manusia skang....
hahaha!

-MiNt- said...

sob...sob...
saya yang terpilih untuk menetap dalam bilik study tu untuk setahun!!.warghhh!!!