Saturday, May 30, 2009

done.


1. Kekasih saya adalah: *sila refer kat mak aku.
*

2. Saya sedang mendengar:lagu korea.

3. Mungkin saya patut:turun join kawan2 tengok cerekarama.

4. Saya baru sudah:sudah-sudah lah tu....

5. Beza rakan, sahabat dan kawan:banyak bezanya.

6. Saya Tidak Faham:kenapa saya mesti lapar?

7. Saya perlu mencari:incik Hup Seng.

8. Ayat terakhir yg dikatakan kepada saya: *mak aku punya nasehat.*

9. Makna hidup?:kenapa mencabar minda sangat ni?

10. Cinta itu?:indah kot.

11. Saya paling suka:teh tarik

12. Saya akan cuba:sedaya upaya

13. Mengapa rakyat malaysia suke menggunakan LAH di akhir ayat mereka:penghormatan untuk Pak Lah mungkin.

14. Telefon bimbit sy: baru nak lama.

15. Katil saya:tingkat atas

16.Soalan yg bagi sy tidak perlu ditanya:xpayah tanya.

17. Teknologi adalah:*aku dah lama dah tinggal subjek EST.*

18.Bagaimana saya masak makanan yg saya pandai masak?: maaf. saya xpandai masak.

19. Semalam: jumaat.

20. Hari ini: sabtu.

21. Malam ini saya akan:buang masa macam biasa.

22. Esok pula saya akan:buang masa lagi.

23. Saya betul2 inginkan:sesuatu.

24 Badminton atau futsal:badminton

25 Karaoke:suka.

26 Makanan jepun adalah: makanan orang jepun.

27 Bilik yg terang arau gelap.:terang.

28 Ayat terakhir yg nk anda ckp kt seseorg: *kalau mencarut sikit boleh x?*

29 kereta: lembu

30 saya nk tag: tapi xjadik tag.

0 comment(s):