Tuesday, July 27, 2010

special untuk budak yang baru nak remaja


HAPPY 16TH BIRTHDAY

member gosip.
member pusing2 bandar.
member shopping.
member gaduh.
member luah perasaan.
member untuk dibuli.
member buat kerja gila.
member share2 baju/tudung/seluar. haha.
member kutuk mengutuk.

member jiwa dan raga, dunia dan akhirat.

bukan selalu adik aku jejak 16 tahun. ni pun kau yang bongsu. haha. Happy Birthday!



sebab ni blog aku, so opcos gambar semua mesti ada muka aku.

aku dah cakap budak sekolah tak boleh ikut jalan2. tapi nak ikut jugak walaupun pakai baju sekolah. =_=

dia suka karaoke. siapa lagi ajar kalau bukan aku.


semakin naik lemak budak ni sekarang. pasal dia tinggal sorang aje dekat rumah. aku tengok belambak Ayah belikan jajan untuk dia. patutlah gemok!

4 comment(s):

Yasmint said...

Epi b'day kat adik ko...
adik, mtk adiah mahal2 kat along 2~

**coben** said...

hepi besday gak..

awan said...

hepi besday utk adik su!!ehhh su ke adek su ni?macam sebijik serupa je.ko ada kembar ke su.hkhakhak.

soella said...

thank you kawan2... (macam besday aku plak..haha)

AWAN : kembar aku jarak 6 tahun..haha