Sunday, July 25, 2010

colours

malam2 ni lincah je taip2. tengok earphone aku kaler apa? membunuh tak kaler dia? biru takde, belasah je lah kaler pape. tahun ni nak masuk 22 dah, jangan nak mengada macam budak kecik kalau tak dapat kaler feveret nak sedih2. oh btw, aku memang spesies suka kaler terang2. merah, kuning,oren pun boleh pegi. tak de masalah.

selamat malam dunia. (^_^)V

6 comment(s):

siti farhana said...

selamat pagi su.
pasal earfon boleh jadik modal nk tulis entry kan sue.
:D

soella said...

tu la namanya blogger.. haha..

Yasmint said...

cantek earfon...nk 1 kaler g2...mera pn ok gk~
hehehe~

p/s: t'igt zaman pnjam tudung mera ko....
ak t'ign nk ader 1 tudung mera laaa~

**coben** said...

mane ko beli earfon tu?..lawa siot kaler.

soella said...

mint : abes tu earfon DJ radio ko yg kaler pink abes tu nak letak mana? haha.. beli ar tudung merah.. merah hanya sekadar warna..=))

coben : kedai blakang megamall tu.. 10 hengget je..xtaula bape lama boleh tahan..haha

siti farhana said...

wow. earfon dJ tuh.
glemer tau nama.
hehe.