Saturday, July 10, 2010

ready?

esok dah nak balik Pahang. semester baru start Isnin. maknanya Isnin ni start gua jadi budak final year lah beb. tahun 4 kira paling tua ar. ei menyampahnya dah tak ada abang senior boleh di stalk2.

barang dah siap packing. tadi pagi2 aku bangun pergi Jusco dengan Adik nak beli barang dan nak cari selipor/sandal/kasut baru, semua tak ada size. asal yang aku berkenan aje habis size tapi tu kira ok, yang part malu sikit kalau kasut tu tak de size untuk tapak kaki aku. wargh malu gila kot.

lastnya tak dapat pun selipor/sandal/kasut baru. nanti lah kita shopping dekat Kuantan okay. =_='

aku akan merindui TV. tak kira channel Malaysia ataupun channel Singapore ataupun channel Indonesia. (jomla duduk JB, macam2 ada) bye. nanti cuti I hadap U all lagi. =DDDD

0 comment(s):