Tuesday, July 13, 2010

hello day.

tone kulit semakin gelap.

harapnya kilogram boleh kurang. tolonglah, raya ni nak pakai kebaya. tak pun kurung moden ikut cadangan Sha.

hahahahahahaha.

8 comment(s):

**coben** said...

aq pon nk kg makin turon!!!!

Yasmint said...

xpe su, cun lg bdn ko nk pkai kebaya...
ak je x lps2 lg nk pkai kebaya...
sian kebaya lame dh bersemadi dlm almari kat umah~

soella said...

coben : pe lagi, jalan kaki ar dr KK2 coben oi. apa barang naik motor.. haha.

mint : lain kali ko kena sangkut depan mata kebaya ko tu. kalau tengok selalu2 boleh kurus. mcm adik aku & skinny jeansnya...haha. aku pun nk bt mcm tu ar mint.. ngeh3..

siti farhana said...

haha.
aku pun harap kilogram boleh turun su.
letih kaki woo. tiap2 malam sapu minyak.memang laa.

soella said...

xpe siti, xlama lagi shape badan ko shape model ar... ko lagi byk kelas dari aku...hehe.

**coben** said...

alah ko su.g kelas pon naek kete pg tdi..mcm ne nk fight shape kurus aq nie ha...hahhhhaha.

soella said...

eleh 1 hari je naik kete. tu pun rezeki ari jumaat..haha. selalunya aku menapak aje. ko pegi naik moto angin tiup2 boleh plak kurus. haha

**coben** said...

hahahaa...
tu terapi angin namenye.bile angin tiup perot,leh mengempis perot.try r,besssssttttt...