Tuesday, July 27, 2010

my little vanilla

what a day.

Little Vanilla 1.




Little Vanilla 2

baru aje call adik and biasalah mesti blablabla mintak hadiah. so, aku cakap kalau peruntukkan hadiah untuk dia RM10, tolak dengan kredit aku call dia dah dekat RM5 so, harga hadiah dia tinggal RM5. tau apa jadi?

"aaaaaaaa?? okayyy byeee!"

lepastu Mama bising tanya kenapa dia nak baling handphone lepastu lari2 masuk bilik? hesh. dah 16 tahun ni. oh grow up Dik.

malam ni kelas Technopreneurship blurgh blurgh. batal!

7 comment(s):

nn said...

hahaha. kelaka adik kau!

siti farhana said...

wah. habis la kalau adik ko dapat jodoh dulu.
tapi xpe gak sue, ko bleh dapat hantaran.
:D

**coben** said...

hahahha....
cute gile adek ko,lari2 masok bilik.
huhu.
weh,kalw adek ko kawen dulu,kompom2 ko dpt bahagian ko dlm hantaran.mane taw dpt best2 ke...
kn best....
=D

soella said...

yela dapat hantaran bagai.. dapat 1 set persalinan pengantin...
tapiii...hati aku terluka ni korang x pk..hahaha..

aku tak la sekejam tu..kalau dah jodoh adik aku sampai dulu nak bt camne..silakan..hehe.

**coben** said...

sedehnye su ko ckp mcm tu....
aq terase la....
sori2...
x pe2,g la cari calon cepat.

soella said...

hahahaha...ko buat aku bunyi macam desperate!! sesungguhnya aku tidak desperate!! hahaha..

tunggu jela kad jemputan aku..=DD (nak jemput ke mana pun xtau)

**coben** said...

alaa,aq wat ayat mcm tu ke..
sori ag skali...
hehehhe....
su,mane pai aq?..
lapor nie haa!!