Tuesday, June 29, 2010

tagged by siti

sorry lah siti, semenjak 2 menjak ni malas sikit nak blogwalking.. haha. sekarang baru nak bayar tag. ok ini dia. zasss.

Soalan 1 : Adakah anda rasa anda hot?
tak.

Soalan 2: Upload wallpaper yang anda guna sekarang.
tak de. online ni pun guna laptop adik.

Soalan 3 : Cerita pasal wallpaper tersebut.
biasa aje. jumpa kat blog pembuat wallpaper, save, lepastu guna.

Soalan 4 : Bila kali terakhir anda makan pizza?
bulan lepas.

Soalan 5 : Lagu paling latest anda dengar.
I will give u my life

Soalan 6 : Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tak de.

Soalan 7 : Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Su, Sue.

Soalan 8 : Tag lagi lapan orang.

1. Chah
2. Farah
3. Alia
4. Nadiah
5. Yana
6. Dila
7. Syaeera
8. Azie

Soalan 9 : siapakah orang no. 1
BFF. geng gedz.

Soalan 10 : Katakan sesuatu kepada orang no.5
aku ingat kau dah kawen dekat Songkhla.

Soalan 11 : No. 3 ada hubungan dengan siapa?
dia memang ada hubungan dengan abang tu. = )

Soalan 12 : Bagaimana pula dengan no.4?
dengan Sol si player. = DDDD

Soalan 13 : Pesanan kepada orang no.6
kau memang Joyah sejati!

Soalan 14 : Kata-kata cinta untuk orang no. 2.
Farah sayang, lepasni tolong jangan sangkut dengan mana2 mamat di alam maya.

Soalan 15 : Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
diaorang 1 sekolah, sekarang duduk 1 rumah, belajar 1 universiti. sama lah tu.

Soalan 16 : 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
1. aku panggil dia Siti, tapi Neb panggil dia Nana.
2. orang Perak. dulu aku ingatkan dia orang belah2 selatan. ^^
3. budak Computer Science.
4. orangnya caring.
5. peminat warna biru.

Soalan 20 : Gay or less?
..........

3 comment(s):

siti farhana said...

:D
takpe su.
kau sudi jawab pun kira ok.
:D

soella said...

aku mmg rajin siti nk menjawabnye,,cume bila lptop sendiri xde tu yg xrajin tu..=)

**coben** said...

melampau soklan no 20.
hhahahahaa