Thursday, June 10, 2010

aktiviti cuti sekolah yang...biasa2 aje.

sekarang JB musim hujan petang. hujan dia bukan main main tau. lebat punya. duduk dekat rumah siang2 pun pakai selimut. eceh mana ada.

semalam hujan lebat kitaorang keluar jugak. Angsana aje. adalah jalan2 dalam sejam setengah lepas tu cepat2 balik before 5pm. kalau taakkk... haaa..tu highway Pasir Gudang jam.

lagipun sebab takde benda nak buat dekat rumah. lagipun sebab cuti sekolah. lagipun sebab Mama tak de. haa, banyak pulak sebabnya.

Reject Shop ^^

adik beradik saya 4 orang. kalau perasan yang sorang lagi selalu tak de. sebab sekarang dia kerja. nak sangat kerja. janji dia bahagia. so sorry, we all jalan2 dulu ye. =D ^^

adik beradik suara memang tak sedap. wattudu? ^^

gambar memang teruk sebab pakai kamera hp aku yang baru nak lama tu.

hujung minggu ni balik kampung lagi. suka, cuma tak suka bila kena packing baju. malas betul.

4 comment(s):

Yasmint said...

mak ko g ne yunk?
kemain ko mengajor adik2 ko ilmu suka ria~

siti farhana said...

haha..tu la pasal mint..
hari-hari update dia pergi suka ria..
xpe2..lepas ni turn aku pulak..

tapi adik beradik aku xramai..
pegi suka ria dgn mak ayah la nampaknya.. :D

soella said...

MINT : mak aku pegi besuka ria, tu yang aku pun bersuka ria.. alahai Mint tension aku duduk rumah mak aku xde ni.

SITI : haha, macamlah adik bradik aku ramai sgt..haha..xpe siti, yg pnting enjoy!

Yasmint said...

ooo...mak koo g honeymoon ke ngan ayah ko?
ak xleh nk suka ria lg...byk keperluan kne bli...
sari ak tdo x bertilam...nseb bek zai ader bw tilam...leh tmpang jap....
mlm td baru dpt tilam~