Wednesday, June 23, 2010

IHY

mungkin saya tak pernah bernasib baik dengan alat alat elektronik.

mungkin saya yang tak cukup cermat.

ok semua salah saya. tau lah.



aku ada jumpa blog seorang Indonesian. tiba tiba bila baca, terus terikut telor dia. hehe.

6 comment(s):

Yasmint said...

pe alat elektronik ko yg rsk 2 weh?

soella said...

laptop aku.. skrin dia jadik pink dah mint..adik aku punye kerja, tapi aku yg kena marah..
sia2 aje jatuh air mata duyung aku tadi.. haha.

Siti Farhana said...

huih..skrin pun bleh jadik kaler pink eh..slalu aku dgr blue screen jer..ni jdi pink screen dh ni..haha..

Yasmint said...

ader waranty lg x?
adek ko wat pe smp leh jd pink 2?
adoi la...dak comp pn xpnah mengalami peristiwa begitu~

soella said...

tah aku xtau lah apa dia bt..aku dah hantar centre dah.. under warranty lg,,so selamat..ni pon mrajok dgn mak aku 2,3 hari..haha

**coben** said...

su,laptop ko ade warranty lagi ea?..
bape taun ag?..