Monday, November 3, 2008

semoga berjaya

selamat menjalani peperiksaan akhir untuk semua pelajar ump.


sorry, malas nak wish setiap orang.so, dgn menggunakan kemudahan ni, aku ucap semoga berjaya utk semua kawan-kawan ya.


final mula 3/11..tapi utk aku, paper mula 4/11...


utk kawan-kawan yg seangkatan dgn aku,(FKASA 2nd year) selamat menjawab soalan final.

4/11- soil mechanics & geology

6/11- fluid mechanics

10/11- theory of structure


well,,3 paper aje.tapi ini 3 paper lah yg killer bg orang2 yg malas buat latihan n study last minit mcm aku.
smoga semua berjaya.


***adoi,,xhabis lagi study.

2 comment(s):

**coben** said...

weiii..........
soil aq da hancossss...
jom la kte repeat sesame..
waaaAAAAAaaaaa.......

soella said...

cobenn!!!
bukan kau saja berperasaan seperti itu..
aku pon sameee!! ni nak ngadap fluid+tos lg...adoooohh!