Saturday, November 29, 2008

kanak-kanak itu.

this is ibby!
"jgn marah2,,nanti kite jual awak..haa.." ceyt,,dahla pakai kasut orang!


adoi2..bosann..mentang2la cuti,,blog sume bersawang.


disebabkan aku xde kerja,jadi aku carik kerja..tecongot depan laptop.. (kerja nak kena marah dgn mak aku)


dah puas2 ber-facebook-ing, aku layan pulak blog..


td mama ternampak gambar aku dengan sorang budak yg tidak dikenalinya dlm lappy aku..dia tny anak sapa..aku ckp g baca kat blog..along dah penah cite dlm blog..otomatik aku kena penampor jawa mak aku..tulaa,, jdk lg anak derhaka.. jadi, antara rela dan tidak rela sambil tersedu sedan tahan nangis, aku cerita la jugak mana aku dapat budak ni..


nihaa,,budaknya...
korang kalau nak taw,,g bace post aku yg dulu2 tu..kan aku dah penah cite..

again..aku post lg gambar ni sbb nampak comel..adam bt mata teropong..kiyyuut kan~~


tu je cerita untuk hari ni. jumpa lg di entry akan datang.


***cerita diatas semua rekaan semata2..

0 comment(s):