Monday, November 10, 2008

mungkin aku patut membenci dia

Mungkin aku patut membenci dia
Karna mencintaimu
Jujur kukatakan aku tak rela
Dia curi hatimu

karna ku lebih dulu jadi kekasihmu
Dengan sungguh mencintaimu
Ku tak ingin dirinya menggantikan aku
karna ku tahu ku lebih baik dari dirinya

Aku ingin dia yang pergi jauh
Pergi jauh darimu

Mungkin aku patut membenci dia

7 comment(s):

**coben** said...

su..ni lagoo ker?..
sape nyanyi ek...
leh x bg kat aq?..

soella said...

haah..lagu..
taw aje ko eaa lagu2 jiwang ni..haha!

pnyanyi die tere..indon neyh..
aku xdpt nk donlod lg lagu ni..dgr kat website die jeh.

**coben** said...

kate aq lak..
ko la yg taw lagu jiwang2 nie...
sbb,em,ko jiwang la..
aq mane taw,aq tembak2 jer....
heheee..
ko donlod la,pastu bg kat aq...
aq bgi setengah sen kat ko k...

soella said...

eleh,,nk kaver la tu..

peehh,,ko ckp dgn aku kat mane yg aku blh donlod lagu dgn licin dan gumbiranye kat ump ni selaen kat lab yg dah ttup tuh n 1 stop centre yg byk orng berendot tuh..haa..kat mane lg?

takat nk bg setengah sen,,beh bek bg seposen..sng sikit nk crk.

Othman Awang said...

sue..dlm sempoi ko pun x sangka aku ko ni pun minah jiwang..hahaha..

LeeZaH said...

su mmg jiwang..
ari2 dgr lagu rock kapak..
wakakaka,,

soella said...

osman : weyh2,,macamla ko xdengo lagu jiwang..kemaen lg eaa ngutok aku..

leezah : well,,rock kapak best ape..sebati dgn jiwa aku..haha!