Saturday, August 22, 2009

ditagged oleh shashiwon..hello~~bukan selalu dia nak tag orang taw..haha!


1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

makanan untuk berbuka puasa + tiket bas balik raya (woohooo!!~~)

2. apakah bende paling penting dlm hidup kamu?
keluarga, saudara mara, sahabat handai. duit muit.

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
adalah.rahsia.

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
xpernahnya lama.

5. Adakah anda sedang dilamun cinta??
cintakan diri sendiri.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
resoran dekat Panching.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
sama macam shashiwon. buku steel & timber design.

8. Apakah nama penuh kamu??
suhaila sulong. (lagi senang nak sebut)

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak??
dua2 ok. mak ayah i sepoting.

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya??
lelakiku.

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.
-shashiwon
-leezah
-mint
-neb
-wanie
-fara
-din (suka panggil aku kak su. padahal dia lagi tua dari aku. cis!)
-xtaw nak letak siapa lagi. xramai kawan rupanya aku.

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri??
oh yes bebeh. tapi dekat ump jela gamaknya.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
i pun nak ikut shashiwon pergi korea.

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
-nama beliau syazana. nama komersial sekarang shashiwon
-used to be my classmate since our 1st semester until now.
-samseng sikit.
-mata bulat2 ball
-muka kiut sampai dapat boipren comel

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
-lagu raya (hehe)
-tempe
-duit
-chocolate
-kuih raya
-baju raya
-hantu raya..takuut~~
-DUIT RAYA

16. Pelukan atau ciuman??
both bebeh.

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
-eshh
-mangkuk
-bodoh
-gila ah
-tah aku pun xperasan aku selalu sebut apa.

18. 8 buah buku yang paling baru di baca??
-buku baru Ramlee Awang Murshid. apatah nama tajuk dia.
-the wonderer (cerita zaman2 dulu, perang2 lah apa lah)
-gila-gila diawan biru (cerita experience sebenar seorang stewardess sepanjang dia bertugas dengan MAS. best aku xtipu ni.)
-perjalanan tak direstui. (buku ni dah dekat 10 juta kali kot aku baca. naik hapal. cerita pasal perjalanan dari London balik ke Malaysia guna jalan darat. pengalaman pengarang sendiri. and pengarang buku ni pernah datang bagi ceramah dekat UMP pasal cancer masa aku 1st year dulu. well,,aku sorang aje excited nak mampus pergi ceramah tu, orang lain x. haha!)

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
-lagu raya (dari kecik sampai sekarang aku dengo xpernah jemu. malah perasaan nak raya semakin membuak-buak)

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...
ramai sangat kawan2, kang klo x tagged kang ada yang kecik hati. so, kawan2 aku semua, pegi buat tagged nih!

0 comment(s):