Wednesday, August 19, 2009

biadap ke xde abab?

eh, aku benci betul kalau orang tengah bercakap dengan aku tetibe dia blah aje x pon tengah2 bercakap dia boleh pulak sembang dengan orang lain. BIADAP ok!!

tambah biadap lagi bila anda bukan seorang yang rapat dengan aku. secara xsengaja aku dah terpandang serong dengan sikap sebenar anda. (helloo~~aku hangin sangat pasal aku tengah bercakap dengan seriousnya pasal kerja and boleh pulak dia tetibe join kawan dia main lari2. wtf!)

*bawak2 lah berubah. buat orang benci aje.
**aku rasa siapa2 yang ada dekat tempat aku pun menyampah dengan spesies manusia macam ni.

2 comment(s):

sHa said...

sabau je weh.aku pn pnh mengalaminye.bajet bgs sgt.

soella said...

bajet diri bagus sgt!