Friday, January 22, 2010

next time baby

2,3 hari lepas aku dapat message dari Syaeera. tetibe tanya "Cik ELF, nak pergi Super Show x?"
siap offer akan carikkan ELF (among her friends) untuk jadi geng aku pergi konsert since dia VIP (so xdenya lah dia nak pergi Super Show kan) and promise kalau aku nak tiket, dia boleh belikan (yela, aku kan dekat Pahang sekarang). siap psiko2 suruh aku pergi sebab bukan senang dia orang nak datang Malaysia. kiranya kalau iman xkuat memang boleh terpengaruh ar dengan ayat2 dia ni..

konsert tu around march-minggu 14-maknanya kalau ikut apa yang supervisor bagitaw minggu tu sepatutnya minggu presentation PSM 1. uwaaa...ok,serious hati berbelah bagi bagai. siap suruh Syaeera hold 2,3 jam sebab aku nak pikir lah apa lah. last2 pikir, xpe, lain kali dia orang akan datang lagi. cool sudaahh..

"xpela chaee,,aku bukannya fanatik macam ko. xnak lah pegi" ceh, poyo gila ayat. nak cover kekecewaan padahalnya. siap Chae pesan jangan menyesal....hahaha...

tapi,tapi,tapi.....

ada kawan aku telah membeli tiket itu dan dengan bangganya mempaparkan gambar tiket itu di FB. sekarang ni aku pulak rasa macam....macam..xtawlah macam mana. tapi macam tu lah....uwaaa!!!

bila fikir kalau aku pergi, mungkin akan efek gaya pembentangan aku nanti(cewah), and mungkin busy nak buat final preparation semua, xpelah kan...lagipun HanKyung xde nanti.. hahaha *nak sedapkan hati*

kalau bukan sebab PSM, memang aku pegi! konfem! haha

0 comment(s):