Tuesday, January 12, 2010

blablabla 2

lepas baca post sha, aku rasa ada betulnya. kenapa sem ni aku tengok ramai dah abaikan blog masing2. mungkin sebab fb. betul jugak tu.

update ler selalu2 oi. aku suka baca blog korang!

13 comment(s):

**coben** said...

oh,,aq trase sgt....
tpi,aq ag still suke blog

soella said...

aku pn lg suke blog dr fb..haha..

Anonymous said...

alamak x sngka ade org minat baca blog aku.. *menitis kan air mata * aku lg suka blog dr fb.. skang dh letih lyn fb.. naik mls dh..

rionix said...

terasa weh.. terasa neh..
xpe2.. tgk ar nnt..
panjang nyer karangan ak nnt..

rionix said...

terasa weh.. terasa neh..
xpe2.. tgk ar nnt..
panjang nyer karangan ak nnt..

anaklaut said...

salam....

wp ada fb...update la jugak blog, betul tak..

salam....ukhawah..

soella said...

hahaha..

siyes ni aku mmg suke bace blog org..dari lyn fb yg aku rasa dah bosan tu...

so,,update2!! aku mmg rajen bace2 blog neh..haha..

soella said...

hahaha..

siyes ni aku mmg suke bace blog org..dari lyn fb yg aku rasa dah bosan tu...

so,,update2!! aku mmg rajen bace2 blog neh..haha..

**coben** said...

kok ye pon,x yah ler comment smpai due kali su...
huhu

soella said...

eh, aku klik sekali je...die kuar 2 kali. apasal ek?

**coben** said...

mybee mase ko klik yg first tu,die mcm ade internet probs kot..

Cekodok Pisang said...

cekodok pisang udah tua untuk menulis arr sue....jari jemari dh tak kuat

soella said...

ahh...alasan..alasan..ni semua alasan nak pegi main farmville lah, barnbudyy lah, ke apa tah tu kat fb...