Monday, June 22, 2009

tagged by naema again.nanti aku buat award orang paling suka tag aku.=DDD

1. Ape perasaan anda sekarang?
berbunga-bunga.

2. Saya nak makan?
biskut Hup Seng je pun xpe lah.

3. Saya tak suka?
bangun pagi, masak, kemas rumah, vacuum rumah, sidai kain, angkat kain, basuh pinggan, basuh jamban dan sewaktu dengannya.

4. Impian saya?
menjadi kaya raya di masa akan datang.

5. Haiwan yang saya tak suka?
cicak

6. Saya harapkan?
menjadi awek kepada mamat hensem dekat taman saya. (ada ke?)

7. Jika boleh putarkan masa?
saya akan pastikan saya ialah salah seorang pelajar lompat PTS! yeah!

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
berumur 31 tahun. oh masih jelita lah opcos.

9. Handphone saya adalah sebuah?
dua buah sebenarnya.

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
9 kali. (apa pandang-pandang?)

11. Saya suka pada?
adalah.

12. Kawan-kawan saya?
xnampak tu link dekat sebelah kanan yang berderet2 tu? kaki blogger semua boleh tahan.

13. Pernah dikhianati?
pernah. *tendang kerusi*

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
aku pernah rasa nak pergi bakar rumah dia.

15. tag 6 orang

-leezah
-mint
-farah
-mas
-siti
-sara

*yang aku tag ni semua umat yang dah habis exam.(aku sangat jeles dengan korang) so no excuse ye kalau xbuat. tapi kalau xnak buat pun xpe dah. yela, ada tu paper habis pukul 12, tiket balik dia pun pukul 12 nak buat macam mana kan? xkan nak online dalam bas pulak.

**boleh bayang x apa aku buat pagi2 buta ni sorang2 selain jawab tag? bosan ya rabbi.

0 comment(s):