Tuesday, June 16, 2009

i woke up early today

manusia kadang2 emo sikit xtentu pasal. nasib baik layout blog aku bukan gambar seseme street tu lagi kalau x mesti macam xngam aje bila ada entry amuk mengamuk. so, kita pilih natural sajalah ye. oh, apa i merepek ni.

pagi tadi aku ikut mint and lida pergi pelancaran buku Haknuk tu. xde apa pun yang kebabom sangat dekat sana. biasa aje. persembahan tarian pun ok2 saja yelah for the first time aku tengok penari wanita buat performance (orang lain mungkin dah banyak kali kot). anda average saja. tiada apa pun yang menarik. especially girls, tolong tekankan wajah yang senyum ketika menari. ini joget muka masam bercantum aku tengok pun xselera. (bukan semua, adalah seketol) kalau nak buat muka gitu xpayah lah join tarian. langsung x enjoy aku tengok. haha. (kutuk orang bukan main) tapi you guys did great. buat tarian orang asli tu bukan senang kot. haha.

***listen to something nice. buat senyum sorang2. dah lama xsenyum sorang2. ;P

0 comment(s):