Monday, June 1, 2009

no idea 5


sila jangan ketawa dengan imej baru i yang lebih kanak-kanak. bukan apa ini untuk menambahkan keceriaan hidup dan imbas kembali zaman ngok2 aku yang gila tengok sesame street lagi-lagi binatang gajah kaler biru(kot) yang ada bulu mata panjang dan aku terpercaya bulu mata aku juga akan panjang macam tu bila aku besar nanti. sumpah aku nyampah gila tengok binatang tu. nasib baik dia xde dalam gambar diatas.

oh btw, aku sangat suka ernie(kot nama dia sebab aku dah lupa) dan cookies monster manakala aku paling benci yang kaler kuning sebab kening dia bersambung. sangat hodoh.


*** cbox aku hilang dan xdapat diselamatkan. aku update nanti lah benda tu.

5 comment(s):

-MiNt- said...

yang kaler kuning tu nama dia bart.
my fav bila tengok sesame street,is when ernie kenakan bart,sangat funny...

nama saya syazana said...

wah!sgt conel!

soella said...

mint : huh,,mint ingat sehh nama dia...ni dah bape tahun tinggal..haha..

sha : ok, aku mmg comel ;DDD

anak_hamja said...

mcm ne boleh ilang.. emm.. ko ade wat backup x before tukar background ni?? kalu ader cube ko cek kat coding die.. ko cari kat cbox die pastu copy paste kat coding ko.. aku wat akunyer x ilang pon..

jumapx said...

meriahnya layout blog ko he3