Friday, April 3, 2009

time tengah sibuk2 gini lah aku nak terfikir benda2 merepek

* sedang makan nasik dan tempe*

mint : su, apa kebaikan yang ko dapat dari makan tempe?
soella : kebaikan mende plak?
mint : yela, tempe kan soya. mesti ada kebaikan. otak semakin cerdas ke..xngantuk dalam kelas ke, boleh bangun awal ke..

(pergh,,ini ayat2 perli ni semua)

soella : xde pun. macam makin sengal ada lah.
mint : xkan sikit pun xde?
soella : haih, tah ler.

lepas tu aku terfikir. dan berfikir. mungkin aku sudah imune dengan tempe. atau mungkin sebab aku jawa, so memang xde efek apa pun kalau aku makan tempe tu. apa pendapat ko lizah?

7 comment(s):

LeeZaH said...

pendapat aku pasal tempe +jawa???
wekekkeeke..
org jawa sudah imune dgn tempe.jadi kesan memakan tempe dah xmenjadik!!!walopon tempe kaya ngan protein ..

Saimal said...

ko mkn tempe berkulat kot sue..hehe

-MiNt- said...

sue,disebabkan keturunan kita memang dah makan tempe.
Jadi kesan tempe dah sebati dalam diri.hahaha..

soella said...

liza:
haha! btol gak la aku rase lizah..aku stuju dgn ko..

saimal:
tempe cafe la ni bekulat..haha.. hish!~

mint:
adoiyaii~~ yang ko g tanya aku soklan pecah otak tu nape mint? haha

atiqah_chue lynn said...

tempe??
my favourite!!! =D
kt sini mahal gler tempe..
nk balik m'sia~ nk mkn tempe!!~
uwaaaaaaaaaa~~~~~~~~~

i pun org jawa gaks.idop jawa!! ;)

soella said...

haha...
sian gile u chue lyn..
yeke mahal kat sana?
adoii,,klo aku la xtaw nk idop camane..hehe..

Cekodok Pisang said...

tempe ak dgr bley ilang saket2 sendi..btol ke su?