Thursday, April 23, 2009

siapa xde rumate lagi?

haa,,sape2 yang rasa nak sebilik dengan aku, cepat bagitaw. kang xde bilik kesian pulak.

kelebihan jadik rumate aku:
1. tidur kat lantai. luas siot. ko nak kuak lentang, kuak rama-rama, kuak xterkuak pun boleh.
2. barang2 ko tumpang letak kat stor. luas sikit space untuk ko. untuk keselesaan ko jugak kan.
3. dapat rumate yang baik hati dan JELITA macam aku, neb,mint,wanie.
4. ko selalu dapat makan beskot Hup Seng for free aje babe. kadang2 kalau rezeki lebih dapatlah Jacob Weetameal. tapi kalau ko nak snek mamee monster free mintak kat neb, nak maggi free mintak kat wanie, nak roti gardenia free mintak kat mint. x tergiur ke? (lepas tu ko mintak lah lagi macam2, memang mintak penampor lah tu)
5. bilik kitaorang macam kedai runcit. (fit cakap) sebut aje nak ape. semua ada. (gila ah)


banyak lagi kelebihan. aku malas nak state. yelah, aku tengok sekarang dekat std dok ramai budak2 iklan carik rumate. kesian.


***oi!! yang sebenarnye aku nyirap hokeh! buat penuhkan inbox aku aje. nak carik rumate guna lah alternatif lain. desperate gila! siap ada pulak memo "pencarian rumate ditutup". mangkuk betul!

BUDAK JUNIOR! korang jangan kurang ajar. orang tegur, terima lah. before ni xde pun orang post2 memo nak carik rumate. rilek sudah. kan dah besar, pandai2 lah nak setelkan hal rumate. member2 aku dulu pun ada aje problem ni, xde pun kecoh nak post memo. sengal spesies apa pun aku x taw lah.

0 comment(s):