Saturday, April 18, 2009

dalam pada xmandi, aku sempat bersedih.

dah 3 hari xde air boleh?
lepas ni i mandi guna air mineral bleu. haha!

tadi, pensil biru jatuh. pensil yang dah 3 tahun aku pakai. well, aku memang xsuka pakai benda2 baru. lagi lama lagi aku sayang. (bapak aku kata aku orang tua) sebab tu, jangan sentuh barang2 aku kalau kau rasa kau akan cederakan dia. sebab nanti aku boleh gila meroyan. (mak aku kata aku ngade). dah tu, sape suruh rosakkan barang aku kan?

tapi, aku yang jatuhkan dia. terbelah dua! (macamlah teruk sangat eksiden. jatuh meja aje pun) haih~ dah ajal.

pensil aku tu tiada galang gantinya. bapak tension aku. isnin exam.

cara2 melepaskan tension, jom kita google gambar2 pemuda yang hensem mengancam jiwa. nak join?

2 comment(s):

mAs_yUi said...

aku setuju n ko...
search gmba jejaka2 kacak..
blh release tensen...keh3

Saimal said...

wow.. I LIKE handsome man!! heheh