Thursday, April 9, 2009

movie plis.

talentime!
seriously lah tersangat jeles baca ulasan meen pasal cerita tu. nak tengok lah!! haih! dua kali pulak tu dia post entry pasal talentime. for sure cerita tu best.

frankly speaking,
aku suka cerita yasmin ahmad. aku tengok cerita2 dia sebelum ni. malas nak ulas lebih2, sebab aku taw ramai xsuka cerita2 dia. haha. itu pendapat masing2 ok. nak taw pendapat aku, tanya lah aku sendiri.

masa sekolah dulu hot cerita dia yang apa tah. lupa. (bukan cerita dia semua hot ke?). member2 aku dok bising cakap bosanlah tengok cerita dia, tapi bila aku tengok ok aje. real sangat2. memang itu kehidupan kita budak2 melayu (orang melayu). so, apa nak bising? haha!

cuma, scene2 'hot' yang dia tayangkan tu xberapa sesuailah sebab yang berlakon tu orang melayu (muslim). (tapi dah tuan punya badan willing nak buat, nak cakap apa kan?) dan beberapa part tentang Islam yang dia cuba nak sampaikan. memang itu pun aku xboleh terima.

baru minggu lepas beriya-iya aku cakap dekat mint aku nak tengok talentime. tapi weekend lepas dia dah pergi tengok kat KL. petang sabtu, aku tengah discussion dia message bagitaw talentime best! sedih!

"kau kena ready airmata" katanya...

aiyaiyai...xkan nak nangis dalam panggung pulak? xmacho lah. tapi xpe, bukan selalu kan? haha! lagipun menangis sekali sekala baik untuk kesihatan (cover)

check this out!

*** kenapa bilik aku aje xdapat connection skype!! dah berapa hari dah ni! nyirap ni nyirap!!

0 comment(s):