Friday, February 27, 2009

kiut lah awak ni!

gee.. i was tagged again by nn.

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda

2.Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
nn. pernah 1 kelas dengan aku masa darjah 3 bertam. (hehe). tapi dia budak pandai. saya ngong sikit. lepas tu sama2 ke SIGS and dia budak rancangan khas. saya budak xberapa nak khas. haha.

3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri

1. nama aku Suhaila BT Sulong. tapi aku prefer tulis nama aku suhaila sulong. and selalu orang ingat sulong tu surname aku. boleh pulak tanya "suhaila sulong binti apa?"..haha. biasa dah tu.

2. aku pure johorian. sedikit jawa sebelah mak aku. logiklah aku suka makan tempe kan?

3. aku suka warna biru. tapi x berapa suka pakai baju warna biru.

4. aku ada family yang sangat sempoi, sporting, understanding, best, giler, kecoh dan lain2.

5. aku suka membaca. cerita pengembaraan/pengalaman orang.

6. aku agak susah nak mula bercakap, melainkan orang lain mulakan dulu.

7. aku sangat suka dengan kostum2 zaman omputih yang gaun kembang tu. zaman2 ladies and gentleman. pada aku mereka sangat unik, kreatif dan tersendiri.

8. suka tengok model yang tinggi lampai.

9. quite good in cursive writting. ;P and tulisan khat. johan 3 tahun berturut ok. ni cerita dulu2 lah.

10. langsung x pandai melukis.


4.Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.

1. sha (kiut versi suka hati aku lah)
2. leezah (jurnal awan kepol-kepol..elele, kiut lah tu)
3. anyss ( memang kiut blog anda)
4. azmeen (simple dan kiut)
5. fit the cekodoks ( robot2 kau tu kiut jugak lah fit )

0 comment(s):