Saturday, February 7, 2009

entry kelam kabut

durh!
laptop merajuk. apa lagi bisa aku lakukan.

disebabkan malam ni mint pergi meeting, aku curi guna laptop dia.

alaa,dia xmarah punya.

kalau dia marah, lepas ni xnak buatkan dia roti raisin lagi! mesti kempunan kalau xdapat makan air tangan aku. haha.

btw, aku cuma nak check memo. tapi first yang aku bukak, BLOG! haih.

mungkin sudah tegar dengan yang ini. dan mungkin ini lebih seronok berbanding facebook dan lain2. sebab kamu boleh luah apa kamu rasa, dan aku boleh taw. dan sebaliknya. simple.

sebab aku xpandai luah apa aku rasa, terutamanya bila aku sedih. makanya, cara ini aku suka.

well, sekarang jiwa aku kosong. patutkah aku bersedih atas malapetaka yang menimpa laptop aku? atau aku harus berlari ke hutan, belok ke pantai....................motif?

0 comment(s):