Saturday, January 8, 2011

FYI

FYI, seumur hidup aku this is my first time bekerja. masa lepas SPM dulu pun orang lain sibuk kerja dekat KFC lah, McD lah, jadi promoter lah, aku tak. duduk rumah enjoy the holiday aja. sampai dah tak tahu nak buat apa. siap ronda-ronda taman prektis sorang-sorang bawak kereta sebab masa tu tengah amek lesen. tu pasal bila time belajar driving dekat driving school cikgu aku malas nak ajar dah. dari 5 kelas yang sepatutnya aku kena datang, dia suruh datang 3 kali aja. itu pun bawak aku untuk ingat jalan untuk test JPJ je nanti.

jadi kesimpulannya, sekarang aku dah pandai tidur awal. sekarang aku dah mula berkira-kira waktu nak balik kerja. sekarang aku dah bukan main happy bila weekend.



sekarang ni internet dah kurang sikit. fokuslah kononnya. podah.

0 comment(s):