Thursday, September 17, 2009

perasan ditagged

eh2,,aku pun nak sibuk2 jugak buat tag ni...xde kerja la katakan..


1. Sila nyatakan describe cikgu Sejarah anda ketika di Tingkatan 3
Pn. Arfah. sebab beliau aku suka belajar sejarah! sangat hebat menarik perhatian kami2 untuk minat sejarah. knowledge beliau yang sangat luas tu betul2 buat aku kagum. pada aku beliau mempunyai cara mengajar yang sangat elegan. cara bercakap, body language, semua lah pasal beliau. maklumlah orang lama.

2. Apakah masakan yang paling anda suka makan di waktu rehat?
masa dekat teknikjb aku suka makan kerepek dekat koop. jarang kot pergi kantin. waktu rehat selalu siapkan kerja sekolah yang melambak tu.

3.Nyatakan buku komponen sastera Bahasa Melayu yang anda gunakan
f5- putera gunung tahan. f4-disebalik pulau(disebalik laut ke, batu ke xberapa ingat tajuk dia). eh, ni komponen sastera ke, novel? bantai.

4. Berapa kalikah anda melawat perpustakaan sekolah?
time cikgu b.inggeris buat lawatan je time tu jelah aku pergi.

5. Apa yang anda telah bedah ketika belajar biology time F4?
xbedah pape. sebab cikgu bio aku beranak time tu. belajar main2. seronooook~~ (~_~)

6. Nyatakan topik yang paling anda ingat dalam Pendidikan Islam
err...errr....

7.Pernahkah anda didenda kerana tidak memakai stokin atau memotong kuku?
kena tahan pernahlah. ala, pengawas aje pun tahan. macam aku takut. lepastu nyelinap2 keluar dari group tahanan.

8.Pernahkah anda ponteng kelas??jika ya...dimanakah anda lepak?
hahahahaha. tepi sekolah.

9.Sebutkan makanan luar yang dijual di sebelah pagar sekolah anda
em..emm,,masa aku dekat sigs dulu banyak kot orang berniaga kat tepi pagar tu. xingatlah. tapi dekat teknikjb xde. masa zaman aku dulu tepi2 semua hutan.

10. Jika anda boleh putar kembali masa... Pada tingkatan berapakah anda ingin jalani kehidupannya semula?
tingkatan 4 & tingkatan 5. =)

sekian terima kasih.

0 comment(s):